Головна

Обладнання

Програмне забезпечення

Рішення

Сервіс

Новини

Інформація

Контакти

АБ ОФІС 4.0

logo alta2

Вхід

Реєстрація нового користувача

  • Реєстрація

Вхід

Реєстрація нового користувача

 
 
- Виписка і друк наступних документів:
Зовнішній вигляд програми УкрСклад   - договір,
   - прихідна накладна + (штрих-код цінники),
   - рахунок-форма замовлення,
   - рахунок-фактура,
   - видаткова накладна + (товарний чек, товарно-транспортна накладна (ТТН), гарантійний талон),
   - нова податкова накладна,
   - внесення залишків,
   - акт списання,
   - накладна на переміщення,
   - акт інвентаризації,
   - акт виконаних робіт,
   - накладна на повернення,
   - нове коригування податкової,
   - прибутковий касовий ордер,
   - видатковий касовий ордер,
   - платіжне доручення + (заява на переказ готівки, повідомлення),
   - вхідне платіжне доручення,
   - вікно-касира,
   - виробництво,
   - довіреність,
   - універсальний документ.

- Виписка документів, ведення архіву документації (реєстру) та виведення їх на друк по декількох фірмах одночасно в одній програмі

- Звітність:
   - Залишки по складу,
   - Рух товару по складу,
   - Рух по клієнтам,
   - Взаєморозрахунки з контрагентами (постачальники та клієнти),,
   - Статті витрат/прибутку,,
   - Виробництво, (Вироблено за період, Витрачено матеріалів за період, Залишки матеріалів на виробництві, Готова продукція на виробництві...),
   - Прайс-листиЗвіт по послугамЦінники (з штрих-кодами)КасаБанк та багато інших звітів.

Підтримуване обладнання:
   - Можливість роботи зі сканером штрих-кодів та зчитувачем магнітних карт, підтримка усіх типів з'єднань COM, PS/2, USB. 
   - Робота з фіскальними реєстраторами: Марія, Datecs, ЕКСЕЛЛІО, IKС, МІНІ-ФП, ФР7, MG (драйвер купується окремо),
   - Робота з ваговим обладнанням (підтримка торговельних ваг типу BTA-60/..-5, BTA-60/..-5-A, BTA-60/..-6-A; CAS АР, AD, DB, ER, EM, SW), вибір номенклатури в документ за допомогою вагових штрих-кодів (товар+кількість),
   - Підтримка еквайрингу, оплата карткою через POS-термінал.

- Розгорнутий довідник товарів/послуг: детальні данні номенклатури (ціни, виробник, гарантія, штрих-код), фото та докладний опис, складання збірного товару (комплект або виробництво), аналоги, додаткова інформація. 

Синхронізація з програмою "Мобільний агент" для Android (збір заявок торговими агентами).

Відправка СМС повідомлень клієнтам, використовується шлюз "TurboSMS".

Експорт податкових накладних та коригування ПН в XML-формат (для електронної звітності).

Можливість самому створювати нові звіти, використовуючи прямий доступ до бази даних та дизайнер форм.

Наявність "Дизайнеру" друкованих бланків, ви маєте можливість змінювати вигляди (шаблони) будь-яких документів як вам подобається. 

Зручні довідники товарів, послуг, валют, клієнтів та активних фірм.

- Швидкий пошук, основний та додатковий фільтри, сортування в усіх довідниках, документах і архівах. 

Багатовалютність.

Незалежна шаблонна автонумерація документів по різних фирмах окремо.

- Використання раніше виписаних документів у якості шаблонів для швидкої виписки документів на основі /напр. рахунок-фактура-> видаткова накладна -> податкова накладна -> вхідне платіжне доручення і т.п./. 

Друковані форми документів українською та російською, можливість їх експорту та збереження у різних форматах.

- Розмежування прав користувачів (вхід по паролю, призначення різних прав менеджерам / касирам і т.д.).

- Гнучка система дисконтів (знижок), автоматична націнка товарів.

- Імпорт товарів і контрагентів з файлу.

- Зручна та зрозуміла інсталяція не займе у Вас багато часу.

- Програма розроблена на професійній базі даних - Firebird 2.5.

- Можливість багатокористувацької роботи в локальній мережі (базу можна зберігати на сервері, а доступ проводиться з будь-якого компьютера в мережі).

- Можливість працювати в мережевому режимі (реплікація), але при цьому комп'ютери можуть бути не під'єднані до локальної мережі або перебувати далеко один від одного, програма підтримує 20 віддалених точок.

- Можливість створення групи зв'язаних документів в ручному та повністю автоматичному режимі на основі основного документа і одночасне виведення групи документів на друк. 

- Допоміжний довідник призначень платежів для автоматизації процесу виписки платіжних доручень одного типу. 

Шаблони типових договорів (приклади). Можливість самостійного створення/редагування шаблонів договорів під Ваш вид діяльності. 

- Формування цінників, прайс-листів на базі даних довідників. 

- Довідник "Банківські установи України" (МФО), який з кожною новою версією поповнюється з офіційних джерел НБУ. 

Український і російський інтерфейси програми. 

- Гнучка система налаштування основних параметрів програми під Ваш вид діяльності та максимально під Ваші бажання.
 
  • Мінімаркет

    Модуль призначений для автоматизації робочого місця касира (менеджера) з продажу товарів. Сфера застосування: мінімаркети; оптові склади. В основному вікні "Робоче місце касира" надана вся необхідна інформація для продажу товарів клієнтам: залишки товарів і їх ціни; знижки відповідно до дисконтних карток клієнтів; список товарів, які вибрав клієнт; загальна сума за накладною (чеком); сума оплати (здачі); опція автоматичного створення документа "Прихід в касу". Забезпечується швидкий пошук та продаж товарів за такими параметрами: штрихкод (рекомендується для прискорення обслуговування клієнтів); код; назва товару; категорії (групи товарів). Модуль тісно інтегрований з технічними засобами для торгівлі: сканерами штрихкодів (підтримуються USB-моделі і моделі в розрив клавіатури); фіскальними реєстраторами; чековими POS-принтерами; вагами (у тому числі вагами з чекодруком); принтерами друку штрихкодів (для товарів без штрихкоду); дисплеями покупців. Можливий механізм роботи: сканування штрихкоду з дисконтної картки (надання знижки); сканування штрихкоду товарів (продаж товарів); введення суми оплати (автоматичний розрахунок здачі); закриття накладної (друк на фіскальний реєстратор (або чековий POS-принтер), створення документа "Прихід до каси"); підготовка до обслуговування наступного клієнта (автоматичне очищення старих даних на екрані). Результат використання модуля: підвищення швидкості обслуговування клієнтів; зменшення помилок касира (менеджера) за рахунок спрощення механізму формування продажу товарів.
  • Виробництво

    Модуль призначений для ведення обліку виробничої діяльності підприємства. В конфігурації ведеться робота зі списком об'єктів виробництва та накладних руху ТМЦ/готової продукції по об'єктах. Дозволяє вводити інформацію про окремі об'єкти виробництва (цехи, дільниці, майстрів, виконробів тощо). Дозволяє створювати накладні відпуску ТМЦ на потреби виробництва, накладні списання витрачених, вибракуваних ТМЦ, накладні повернення невикористаних ТМЦ та накладні прийому готової продукції. Вартість готової продукції розраховується на підставі калькуляційних листів. У конфігурації також підтримується зворотний процес - розукомплектації продукції з випискою всіх необхідних документів. Ведеться облік гарантійних талонів для відстеження стану за наданою гарантією і серійними номерами кожної одиниці товару. Використовується в разі ведення обліку виробничої діяльності по конкретних об'єктах і по гарантійним зобов'язанням перед замовниками. Дозволяє створювати: рахунки на створення комплектів; накладні відпуску ТМЦ на потреби виробництва; накладні списання витрачених або вибракуваних ТМЦ; накладні повернення невикористаних ТМЦ; накладні прийому готової продукції; гарантійні талони. Вартість готової продукції розраховується на підставі рахунків на створення комплектів.
  • Фармакалогія

    Модуль призначений для ведення обліку в аптеках і підприємствах, які займаються оптовою та роздрібною торгівлею медикаментами. Конфігурація дозволяє відслідковувати особливості медичних товарів, такі як термін придатності, серії товару, відпуск товару для проведення аналізів та видачі сертифікату. До конфігурації входять спеціальні друковані форми первинних документів для роздрібної торгівлі медпрепаратами.
  • Автосервіс

    Модуль призначений для автоматизації підприємств, які займаються оптовою та роздрібною торгівлею автозапчастинами, наданням послуг з ремонту автомобілів (СТО, Шиномонтаж). Конфігурація дозволяє відстежувати облік автозапчастин за серійними номерами та марками автомобілів. Для кожного клієнта ведеться «історія» наданих послуг з ремонту автомобіля.
  • Ресторан

    Конфігурація «Ресторан» призначена для ведення обліку продуктів, напівфабрикатів і готових страв у кафе, барах, ресторанах та інших закладах громадського харчування. Програма дозволяє вести облік повного циклу для готових страв: від купівлі продуктів/напівфабрикатів до реалізації їх покупцям. У програмі є можливість створення рецептур страв, які готуються як з напівфабрикатів, так і на основі складових їх продуктів. Причому, при недостатній кількості напівфабрикатів на складі є можливість автоматично проводити списання продуктів, необхідних для їх приготування. Списання продуктів і напівфабрикатів на приготування готових страв і напівфабрикатів відбувається на підставі калькуляційних листів. У програмі є можливість, виходячи з коефіцієнта перерахунку, використовувати взаємозамінні товари (наприклад, сіль на сіль йодовану), тобто використовувати продукти та напівфабрикати, які реально є на складі. Є можливість створення та друку технологічних карт (згідно з ГОСТ та ДСТУ) на готові блюда. У програмі збережені всі можливості стандартної конфігурації «Виробництво», наприклад, можливість робити списання та повернення зіпсованих продуктів/напівфабрикатів, а також списання зіпсованих готових страв.
  • Імпарт

    Модуль призначений для ведення обліку діяльності підприємств, які займаються ввезенням товарів з-за кордону та їх подальшою реалізацією. Модуль дозволяє на основі митної декларації формувати накладну приходу товару на склад. При цьому митні платежі та транспортні витрати включаються в прихідну ціну товару. Передбачена можливість ведення взаєморозрахунків з митних платежів і транспортних послуг.
  • Алкогольний збір і тара

    Модуль призначений для автоматизації підприємств, які займаються роздрібною торгівлею алкогольними виробами та зобов'язані нараховувати алкозбір на розвиток виноградарства, садівництва і хмелярства. На товар, який є алкоголем, при виписці документів на відвантаження нараховується 1% алкогольного збору та створюються звіти для відображення сум алкогольного збору. Алкогольний збір нараховується за накладними відпуску та відпуску на реалізацію. Також створюється звіт про закупівлю та реалізацію алкоголю за накладними: приходу/відпуску і прийому/відпуску на реалізацію.
 
 
banner for ab ua

«АБ ОФІС» 4.0 - програмний продукт, створений для ведення оперативного, бухгалтерського, кадрового та управлінського обліку на підприємстві чи у ФОП, завдяки чому  підвищується ефективність роботи керівника, менеджера, бухгалтера та інших спеціалістів.

За допомогою пакета программ «АБ ОФІС» 4.0 та додаткових модулів Ви легко і швидко впораєтесь з усім діапазоном офісних робіт: від друку поштових конвертів до створення повного балансу підприємства, включаючи комплект всіх необхідних нормативних документів.

Встановивши «АБ ОФІС» 4.0, Ви отримуєте:

  • оперативний облік товарів, послуг, грошових коштів;
  • кадровий облік, включаючи зарплату та підзвітні кошти;
  • облік партнерів Вашого підприємства, як юридичних, так і фізичних осіб, а також баланс взаєморозрахунків з ними;
  • довідники географічних та адміністративних одиниць, телефонів, банків;
  • повноцінний бухгалтерський, оперативний та податковий облік з автоматичним формуванням необхідних документів та державної звітності безпосередньо з програми;
  • різноманітні звіти, що полегшують прийняття рішень;
  • контроль дій персоналу;
  • облік виробничої діяльності з точним підрахунком собівартості продукції, виходячи із собівартості сировини, матеріалів і комплектуючих.
 
«АБ ОФІС» 4.0 орієнтований на мережеве використання та дозволяє легко підключати до єдиної бази даних до 25 комп'ютерів. Існує можливість синхронізації роботи головного офісу та різних підрозділів. Це особливо важливо для узгодженої роботи Вашої компанії з філіями з інших міст. У програмі передбачена можливість ведення декількох баз даних з автоматичним обміном даними між ними, що значно полегшує управління декількома підприємствами одночасно. У програмі організовано зручне і швидке підключення фіскальних реєстраторів, сканерів штрихкодів, друк цінників для Вашого торгового залу.

Існують готові рішення для організації обліку в аптеці, кафе-ресторані, автосервісі. При необхідності програма «АБ ОФІС» 4.0 може бути легко перебудована з урахуванням специфіки Вашого підприємства. Також, з урахуванням Ваших індивідуальних завдань, ми надаємо можливість навчання і підготовки супроводжуючого програмний продукт персоналу. «АБ ОФІС» 4.0 - продукт, з яким легко і зручно!

  • Мінімальні вимоги


    Сервер «АБ ОФІС» 4.0


    • Операційні системи (*): Windows 7 SP1, Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2008 SP2, Windows Server 2003 SP2, Windows Server 2003 R2 SP2, Windows Small Business Server 2011
    • 32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 512 МБ для Windows XP
    • 1 ГБ для Windows 7 x32, Windows Vista
    • 2 ГБ для Windows 7 x64, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2008, Windows Server 2003, Windows Server 2003 R2

    Жорсткий диск:
    • 3 ГБ вільного місця

    * Для роботи сервера «АБ ОФІС» 4.0. рекомендується використання серверної операційної системи напр. Windows Server 2008 R2


    Клієнт «АБ ОФІС» 4.0


    Операційні системи:
    • Windows 7 SP1, Windows XP SP3, Windows Vista SP2
    • 32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 512 МБ для Windows XP
    • 1 ГБ для Windows 7 x32, Windows Vista
    • 2 ГБ для Windows 7 x64
    Жорсткий диск:
    • 100 МБ вільного місця

    Рекомендовані


    Сервер «АБ ОФІС» 4.0


    Операційні системи (*):
    • Windows 7 SP1 (Professional, Ultimate), Windows Server 2008 R2 SP1 (Standard, Foundation), Windows Small Business Server 2011 (Premium Add-on, Standard)
    • 32-розрядні системи: 4 ядерний процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: 4 ядерний процесор з тактовою частотою 2.5 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 4 ГБ для Windows 7 x32
    • 8 ГБ для Windows 7 x64, Windows Server 2008 R2
    Жорсткий диск:
    • масив RAID 1 (**) для бази даних
    • окремий жорсткий диск (***) для резервної копії бази даних
    • 3 ГБ вільного місця
    Пристрій безперебійного живлення (UPS)
    • з терміном роботи сервера від батареї не менше 5 хв.
    * Для роботи сервера «АБ ОФІС» 4.0. рекомендується використання серверної операційної системи напр. Windows Server 2008 R2 ** Використання інших видів RAID-масивів розглядається в індивідуальному порядку *** В програмі передбачені механізми створення резервних копій вручну або автоматично згідно запланованого завдання резервного копіювання

    Клієнт «АБ ОФІС» 4.0


    Операційні системи:
    • Windows 7 SP1 (Professional, Ultimate)
    • 32-розрядні системи: 2 ядерний процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: 2 ядерний процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 4 ГБ
    Жорсткий диск:
    • 100 МБ вільного місця

    Зауваження.


    Зазначені конфігурації комп'ютерів рекомендуються для використання в мережах до 10 робочих місць. Рекомендується проводити індивідуальне проектування клієнтського і серверного обладнання в таких випадках: наявність в мережі більше 10 робочих місць; використання термінального режиму роботи.

    MS SQL Server


    Рекомендовані до використання версії

    • Microsoft SQL Server 2008 R2 Express SP2 (входить в комплект поставки програми)
    • Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard SP2

    Інші версії MS SQL Server, які будуть працювати з «АБ ОФІС» 4.0

    • Microsoft SQL Server 2000 не нижче SP4
    • Microsoft SQL Server 2005 не нижче SP4
    • Microsoft SQL Server 2008 не нижче SP4

    Не підтримуються версії

    • MSDE 2000
    • Microsoft SQL Server 2005 Express
    • Microsoft SQL Server 2008 Express
  • Представляємо Вашій увазі додаткові модулі, що розширюють можливості програми «АБ ОФІС». Дані модулі в стандартний комплект поставки не входять, їх можна замовити окремо. Крім того, ми завжди зможемо доопрацювати систему згідно Ваших індивідуальних вимог. Переглянути наяні модулі можливо натиснувши кнопку Детальніше.

    Ознайомитись детальніше

  • АБ Торговий агент (далі ТА) призначений для автоматизації роботи торгових агентів, менеджерів, які спілкуються з замовниками безпосередньо в офісі (магазині) клієнта.
    Робота торгових агентів здійснюється на планшетах (смартфонах) під управлінням ОС Google Android. 
    ТА тісно інтегрований з АБ ОФІС 4.0. Вбудовані механізми обміну дозволяють забезпечити надійність і ефективність обміну даними між ТА та АБ ОФІС 4.0.