banner for ab ua

«АБ ОФІС» 4.0 - програмний продукт, створений для ведення оперативного, бухгалтерського, кадрового та управлінського обліку на підприємстві чи у ФОП, завдяки чому  підвищується ефективність роботи керівника, менеджера, бухгалтера та інших спеціалістів.

За допомогою пакета программ «АБ ОФІС» 4.0 та додаткових модулів Ви легко і швидко впораєтесь з усім діапазоном офісних робіт: від друку поштових конвертів до створення повного балансу підприємства, включаючи комплект всіх необхідних нормативних документів.

Встановивши «АБ ОФІС» 4.0, Ви отримуєте:

  • оперативний облік товарів, послуг, грошових коштів;
  • кадровий облік, включаючи зарплату та підзвітні кошти;
  • облік партнерів Вашого підприємства, як юридичних, так і фізичних осіб, а також баланс взаєморозрахунків з ними;
  • довідники географічних та адміністративних одиниць, телефонів, банків;
  • повноцінний бухгалтерський, оперативний та податковий облік з автоматичним формуванням необхідних документів та державної звітності безпосередньо з програми;
  • різноманітні звіти, що полегшують прийняття рішень;
  • контроль дій персоналу;
  • облік виробничої діяльності з точним підрахунком собівартості продукції, виходячи із собівартості сировини, матеріалів і комплектуючих.
 
«АБ ОФІС» 4.0 орієнтований на мережеве використання та дозволяє легко підключати до єдиної бази даних до 25 комп'ютерів. Існує можливість синхронізації роботи головного офісу та різних підрозділів. Це особливо важливо для узгодженої роботи Вашої компанії з філіями з інших міст. У програмі передбачена можливість ведення декількох баз даних з автоматичним обміном даними між ними, що значно полегшує управління декількома підприємствами одночасно. У програмі організовано зручне і швидке підключення фіскальних реєстраторів, сканерів штрихкодів, друк цінників для Вашого торгового залу.

Існують готові рішення для організації обліку в аптеці, кафе-ресторані, автосервісі. При необхідності програма «АБ ОФІС» 4.0 може бути легко перебудована з урахуванням специфіки Вашого підприємства. Також, з урахуванням Ваших індивідуальних завдань, ми надаємо можливість навчання і підготовки супроводжуючого програмний продукт персоналу. «АБ ОФІС» 4.0 - продукт, з яким легко і зручно!

  • Мінімальні вимоги


    Сервер «АБ ОФІС» 4.0


    • Операційні системи (*): Windows 7 SP1, Windows XP SP3, Windows Vista SP2, Windows Server 2008 R2 SP1, Windows Server 2008 SP2, Windows Server 2003 SP2, Windows Server 2003 R2 SP2, Windows Small Business Server 2011
    • 32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 512 МБ для Windows XP
    • 1 ГБ для Windows 7 x32, Windows Vista
    • 2 ГБ для Windows 7 x64, Windows Server 2008 R2, Windows Server 2008, Windows Server 2003, Windows Server 2003 R2

    Жорсткий диск:
    • 3 ГБ вільного місця

    * Для роботи сервера «АБ ОФІС» 4.0. рекомендується використання серверної операційної системи напр. Windows Server 2008 R2


    Клієнт «АБ ОФІС» 4.0


    Операційні системи:
    • Windows 7 SP1, Windows XP SP3, Windows Vista SP2
    • 32-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 1 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 512 МБ для Windows XP
    • 1 ГБ для Windows 7 x32, Windows Vista
    • 2 ГБ для Windows 7 x64
    Жорсткий диск:
    • 100 МБ вільного місця

    Рекомендовані


    Сервер «АБ ОФІС» 4.0


    Операційні системи (*):
    • Windows 7 SP1 (Professional, Ultimate), Windows Server 2008 R2 SP1 (Standard, Foundation), Windows Small Business Server 2011 (Premium Add-on, Standard)
    • 32-розрядні системи: 4 ядерний процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: 4 ядерний процесор з тактовою частотою 2.5 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 4 ГБ для Windows 7 x32
    • 8 ГБ для Windows 7 x64, Windows Server 2008 R2
    Жорсткий диск:
    • масив RAID 1 (**) для бази даних
    • окремий жорсткий диск (***) для резервної копії бази даних
    • 3 ГБ вільного місця
    Пристрій безперебійного живлення (UPS)
    • з терміном роботи сервера від батареї не менше 5 хв.
    * Для роботи сервера «АБ ОФІС» 4.0. рекомендується використання серверної операційної системи напр. Windows Server 2008 R2 ** Використання інших видів RAID-масивів розглядається в індивідуальному порядку *** В програмі передбачені механізми створення резервних копій вручну або автоматично згідно запланованого завдання резервного копіювання

    Клієнт «АБ ОФІС» 4.0


    Операційні системи:
    • Windows 7 SP1 (Professional, Ultimate)
    • 32-розрядні системи: 2 ядерний процесор з тактовою частотою 1,5 ГГц та вище
    • 64-розрядні системи: 2 ядерний процесор з тактовою частотою 2 ГГц та вище
    Оперативна пам'ять:
    • 4 ГБ
    Жорсткий диск:
    • 100 МБ вільного місця

    Зауваження.


    Зазначені конфігурації комп'ютерів рекомендуються для використання в мережах до 10 робочих місць. Рекомендується проводити індивідуальне проектування клієнтського і серверного обладнання в таких випадках: наявність в мережі більше 10 робочих місць; використання термінального режиму роботи.

    MS SQL Server


    Рекомендовані до використання версії

    • Microsoft SQL Server 2008 R2 Express SP2 (входить в комплект поставки програми)
    • Microsoft SQL Server 2008 R2 Standard SP2

    Інші версії MS SQL Server, які будуть працювати з «АБ ОФІС» 4.0

    • Microsoft SQL Server 2000 не нижче SP4
    • Microsoft SQL Server 2005 не нижче SP4
    • Microsoft SQL Server 2008 не нижче SP4

    Не підтримуються версії

    • MSDE 2000
    • Microsoft SQL Server 2005 Express
    • Microsoft SQL Server 2008 Express
  • Представляємо Вашій увазі додаткові модулі, що розширюють можливості програми «АБ ОФІС». Дані модулі в стандартний комплект поставки не входять, їх можна замовити окремо. Крім того, ми завжди зможемо доопрацювати систему згідно Ваших індивідуальних вимог. Переглянути наяні модулі можливо натиснувши кнопку Детальніше.

    Ознайомитись детальніше

  • АБ Торговий агент (далі ТА) призначений для автоматизації роботи торгових агентів, менеджерів, які спілкуються з замовниками безпосередньо в офісі (магазині) клієнта.
    Робота торгових агентів здійснюється на планшетах (смартфонах) під управлінням ОС Google Android. 
    ТА тісно інтегрований з АБ ОФІС 4.0. Вбудовані механізми обміну дозволяють забезпечити надійність і ефективність обміну даними між ТА та АБ ОФІС 4.0.